Grattis Sverige!

Förlåt för dålig uppdatering!!
jag har varit lite halvkrasslig hela veckan.
Var dum nog att jobba i torsdags så att det blev sämre.
Men nu är jag bra, eller jag intalar mig själv det, för jag orkar inte vara hemma mer =P

Ska nog bege mig ut ikväll.
Tittar på fotboll, släcker törsten och gör mig iordning hemma. .sen beger jag mig ut =)
Saknar F som tittar på fotboll med sina vänner ute på krogen.

Semestern är här förresten =) Bra att börja den med en veckas sjukdom. Men men. .
Det blir skit bra =P

Nu blir det fotboll!
Heja sverige!!

Ha en trevlig nationaldag =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tjo! Lust att komma hit en sväng och hälsa på under semestern? :)

2009-06-07 @ 00:30:23
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0