Förlåt!

Hej!
Jag vet att det är längesen. Har fått lite klagomål från vissa som vill att det ska uppdateras =P
har inte haft ork eller lust att skriva. . Får man ingen respons så känns det rätt meningslöst att skriva.
men men, jag gör ett försök. .

Kan berätta vad som har hänt i helgen.
I fredags så hade jag en lugn kväll med mig själv, kollade på tv och åt gott =)
Jobbade i lördags, åkte hem efter jobbet åt lite mat.
Sen så drog emelie med mig på 30 års fest i gamla stan. . riktigt mysig lägenhet!
Hade riktigt trevligt!
Idag vaknade jag upp ganska sent, inte bakis (skönt!)
Dammsög och torkade golvet, åkte och handlade mat
Gick och mötte upp F som kikade på små knattar som spelade hockey.
Sååå söta! vad kan dom ha varit, kanske 7 år =) Han tränar även dom där små också.
Sen gick vi hem till mig, lagade mat och hade det mysigt =)

Nu kollar jag lite på beck och funderar på en tidig kväll .. sängen ser ganska lockande ut =P
Får se vad som händer.

Ha det bra!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, nu blir nog mamma oxå glad ;)

2009-03-15 @ 21:46:47
Postat av: Lina

tjippohej! här ser du en flitig kommenterare!

2009-03-17 @ 23:14:59
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0