Sysselsätt mig!

Idag har jag inte ätit godis på hela dagen. Vilket nu betyder att jag har abstinens.
Känns som att man skulle vara rökare eller tom knarkare. .
Att kroppen inte får det den är van att få. Det spelar hjärnan ett litet spratt.
Kände mig tvungen att skriva lite, dels för att hålla mig sysselsatt och dels för att skriva och fråga
mig själv om jag verkligen behöver äta något socker. Vilket jag inte behöver.

Ska försöka att hålla mig. Även imorgon. .men det kommer att bli svårt.
Men man måste ju kunna lyckas någon gång. Bara viljan är stark nog.
Det är bara att bestämma sig att det är nog.

Så om det är någon som vill hitta på något med mig som inte socker är inblandat i så säg till =)
Så kanske jag kan tänka på annat!

Imorgon är det ju den berömda måndagen " jag börjar mitt nya liv dagen"
Får se om denna måndagen är annorlunda från alla andra måndagar. .
Det hoppas jag iaf.

Ha det bra och önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0