Hej!

Hur är det med er idag?
Själv är det helt ok.
Är ju en dag närmare helgen =)
Solen lyser lite grann. Det är bra så att det kan bli vår någon gång. .
Alla vårkläder har kommit till butikerna. .och det kliar i fingrarna. Kläderna skriker verkligen köööp mig!
Och ibland, eller ganska ofta så lyder jag =P

men det är bara kul att få nya kläder =)
Dessutom så måste jag rensa om jag ska ha nya kläder .. 1 in 1 ut. Då blir min släkt glad. Dom får nämligen rota bland mina kläder. .

Då är det dagens I-lands problem på gång .. .vad ska jag ha för kläder på mig idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag har samma problem! Har sett massa kläder jag vill ha!

2009-03-18 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0