Att skärpa sig

Jäklar , var det en vecka sen man bloggade ..
Tuuusan!

Men lever man inte ett så spännande liv så blir det inte så mkt att blogga om.
Önskar att jag vore en sån där som tar kort på allt och lägger ut. Men tyvärr inte.
Kanske borde ta lite mer kort på saker och ting. . Och på mig själv kanske.

Imorgon blir det träning på morgonen..
Hurtig bulle, eller en kanelbulle kanske =)

Som ni förstår så är det därför jag tränar, kanelbullarna ska bort =P
Och om jag tränar så kan jag faktiskt unna mig en bulle då och då utan att
få dåligt samvete =D

Blir snart sängen, var så sjukt trött idag.
Sen måste jag också samla lite krafter =)

Drömde att jag kämpade mot dementorerna ( ni vet från harry potter )
Och för att vinna mot dom så förvandlades jag till malen ernman och sjunga la voix .. haha =P

Sen så drömde jag att jag var garvid med F:s barn också .. kanske inte lika roligt dock.

Nä, nu ska jag mysa i sängen.
Go natt!


bjuder på en bild =P Tror att det är från min födelsedag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0