Det bubblar. .

jag är lycklig! =)

Det känns så bra i magen, i hjärtat och i själen.
Beror detta på solen eller på att jag är kär?

Rätt, jag är kär!
( om du läser så .. ja, nu vet du det iaf)
Men det kanske du redan har listat ut =)

Aja, igår så städade jag ur det sista i butiken iaf.
Kanske låter konstigt att jag är glad för att plocka ihop en butik. .
Men jag har haft så tråkigt där så för mig är det en lättnad.
jag byter ju butik den 1 juli. .

Ska bli skönt att få göra något annat.
Att verkligen jobba som florist och inte bara stå och sälja blommor.
Jag ska få skapa nu!=)
Bara att göra buketter blir en lycka! =P

Min semester börjar på mån!
är lite sugen på att åka utomlands i sommar. .
Men vet inte vem jag ska ta med.
Någon frivillig? =)

Får se hur det blir med det ..

Nu ska jag nog diska lite.

Ha det bra!


På måndag börjar min semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0