Skönt är det iaf. .

Vilken slapp lördag det blev idag. .
Skönt är det iaf att inte göra så mkt. . titta lite tv, äta mat, surfa på nätet. .
Kanske sätta på en film.
Det funkar för mig =)

Fredrik är hos sin farmor och farfar. .känns som att han ska vara där i en vecka
fast det bara är en dag =P
Men så är det när man ses i princip varje dag.

Igår så köpte jag mig en ny mobil. Jag har ju haft fredriks gamla i typ ett halvår efter
att min blev stulen =(
Men nu har jag ämtligen hittat en som jag tycker om =)
Fast den telefonen som jag fick var trasig men jag gick tillbaka och fick en ny, så det var inga problem =)
Nu har jag lekt med den lite. .verkar vara mkt lovande. Tror att vi kommer att komma bra överrens =)

bilden lånade jag här


Förresten, för ett tag sen så köpte jag en ny tv.
Den gamla hade ju gjort sitt. .



Nu ska jag se på det som visas på skärmen, fast ett annat avsnitt då =)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0