Om det vore så lätt

Man skulle vilja att det bara var att trycka på en knapp så blev
disken diskad, golvet dammsuget och torkat, dammat osv osv. .listan kan göras lång.

Men så lätt kan man ju inte få det.  .

Ska åka in till stan och köpa lite pyssel.
Då det är min lediga dag idag =)
Tänkte se om det finns lite grejer till att göra egna julkort. Verkar vara skoj. 
Eller något annat pyssel. 

Antar att jag lär ta hand om allt som behöver göras här hemma efter att jag har varit på stan.
suck. . 
fast det tar faktiskt inte så lång tid när man väl har börjat.  

Sen i helgen åker jag till mina föräldrar i borlänge.
Mamma kommer hem från älgjakten med massa älgkött, mums!

Om jag har tur så kommer inte det där regnet som vädret visade idag. .
Just nu är det sol =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0