Som alla andra år har den med sig en fin present. .

jaha, då var den här igen. . hösten.
Den har som alla andra år gett mig en underbar gåva. . förkylningen.
Mina bihålor är täppta!!

Dom tom värker!

Ja, jag vet att det är mera synd om barnen i afrika =P

Är förresten ledig idag.
Sitter och äter frukost nu, lite te för halsen =)
sen väntar jag på att mina hallon ska växa klart, ja jag har blivit besatt av farmville på facebook,
för att efter det kunna duscha. .
Varför känner man sig så ofräsh när man är lite sjuk?

skulle behöva dra fram dammsugaren en sväng också. .men vi får se hur det blir med den saken.
Inte anstränga sig för mkt när man är sjuk =P

jag avslutar inlägget med en underbart fin låt, på svenska dessutom!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig!!

2009-09-01 @ 22:11:00
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0