Äntligen!

Äntligen en ledig dag!
Äntligen vår!
Äntligen har vi kommit tillrätta här hemma!

Hade en mkt trevlig helg. .
På lördagen så var det först jobb sen iväg och träffa lite nya människor, massa revisorer, men dom var faktiskt inte trista och grå! =P

På söndagen var det också jobb, men sen bar det av mot uppsala för att träffa massa florister! =)
Vi hade samlat ihop ett litet gäng av flickor. . även en liten flicka bara 4 månader! Mathildas lilla skrutt!
Det var mkt trevligt!!
Borde göra om det snart igen.

Ja, i lägenheten då . .vi har fått iordning allt, men har inte hittat någon tapet som vi vill tapetsera med.
Inte för att den nuvarande är sliten eller så, men den passar oss bara inte. Smaken är som baken så att säga.

Ledig dag idag alltså, har inte gjort så mkt. Städat undan lite och tvättat än så länge. Torkat möblerna ute på balkongen och vattnat mina fina penseer =) Synd att det blåste kallt, annars så hade man kunnat tagit en liten kopp kaffe där ute =)
Får bli en annan dag. Om det är varmt i helgen så kanske det blir en frukost ute i solen!


Vi får se helt enkelt! =) Blir även kalas i helgen. Ska bidra med en tårta som blev mkt uppskattad i påskas =)

Förresten. . igår hade jag en sån där dag då jag kände mig lite extra kär =)
Jag vet inte hur jag kunde känna mig mer kär igår så jag är tok kär varje dag =)

Nej, nu ska jag lägga alla rena kläder där dom ska vara!
ha det bra!
=)

Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill se lägenhetsbilder! :) ta hand om dig!

2010-04-17 @ 00:10:47
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0