Röda små stjärtar. .

Ikväll blir det kräftskiva!
Nog för att jag inte äter kräftor men jag äter däremot alla pajer som kommer att finnas! =)
Lax-, köttfärs- och västerbottenost paj!! MUMS!

Så nu väntar jag bara tills klockan blir kväll så att vi kan få mumsa på allt gott.

På onsdag börjar jag jobba igen. Känns lite konstigt, eftersom jag har blivit världens sömntuta!
Sover till typ 9:45. . vilket man aldrig får göra annars.
Så det kommer att vara svårt att ställa klockan. Men å andra sidan så är det skönt att få komma tillbaka till verkligheten. Så är det ju alltid efter att man har varit borta från jobbet ett tag.

Det var nog allt jag hade att säga faktiskt..
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0