I´m so sorry!

Hej!

Jag har ju inte uppdaterat på vääääldigt länge här.
Har inte haft direkt lust att göra det.

Det största som har hänt sen sist är att jag och fredrik har köpt en gemensam lägenhet som vi kommer att flytta till den 15 mars =) =)

Sen rullar livet på som vanligt.
Trivs bra på jobbet också =)



Eftersom det är tisdag idag så är jag ledig, mycket trevligt.
Jag tänkte mig en liten runda på gymmet samt kika lite på stan.
Sen om jag orkar så ska jag baka semlor. . det är ju fettisdagen idag.
Eller så går jag helt enkelt och köper dom =P vi får se.

Nu ska jag börja göra lite nytta. .
Hoppas att jag börjar att uppdatera lite mer nu =P
Vi får se hur det går med den saken =)
Ha det bra!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0