13 mars

Idag har det hänt en olycka på jobbet. . precis 10 minuter innan stängning så skulle jag
jämna till stjälkarna på en tulpanbukett, vad gör jag då? jo, klipper ett djupt jack i handen. .
trevligt trevligt. . eller inte.
Men det verkar som att det läker fint dock :)

Jag överlever :) för det är ju bara 2 dagar kvar =) =)


Det har varit en liten efterlysning om bilder från tulpan utställningen, jag lägger ut så fort jag har hittat sladden =P
Den är nerpackad någonstans =)

Jag lovar Carro, dom kommer!

Ikväll är det melodifestivalen, som jag tänker titta på. Jag tror faktiskt att Pernilla Wahlgren har väldigt stor chans att vinna. En bra låt helt enkelt. Men min personliga favorit är Anna Bergendahl, ung kvinna, men vilken mäktig röst!

Vilka tror/trodde ni skulle vinna?

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Carro

De va mer bilder på möblerna jag va ute efter men jag kan titta på tulipanerna oxå! :)

2010-03-13 @ 19:50:21
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0