katter

Igår tog jag tummen ur och gjorde lite knäck, mkt smarriga blev dom!
Idag så gör jag lussekatter just nu, det blir sånna där härligt jättestora katter så att det räcker att
äta en sen vill man inte ha några fler! =P

Har fått en beställning från bror också, han vill ha snickerskaka. . får se om det kanske blir ånna imorgon.

Har hunnit med att tvätta idag också.
Ska ta tag i balkongen(grariset på räcket) efter att katterna är färdiga.

Nu måste jag erkänna att jag bara går och väntar på bebis, är så nyfiken hur den ser ut och om det är en
kille eller tjej =)
Båda två går och tittar i spjälsängen för att se om vi har missat att den har kommit. .
Nog för att iaf jag kommer att märka om den har kommit eller inte =P 16 dagar. . herregud. 
Snart kan man räkna dom på en hand. 

Nu ska jag fortsätta att göra nytta här hemma. 
Ha det bra! 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0