nyfiken i en strut!

Då var det snart nytt år då. . herregud vad tiden har gått fort!
Så vad bjuder år 2012 på?
Bebis såklart! :) Bara 8 dagar kvar och jag är såååå nyfiken på hur den där människan i magen ser ut!
Är du en kille eller tjej?
Har du massa hår på huvudet?
Är du blond som pappa eller brunhårig som mamma, eller kanske är du svarthårig och ruffsig som ett troll som mamma var när hon föddes :)
Har du blåa eller gröna ögon?
Oavsett så är du mamma och pappas ögonsten :)
Så efterlängtad ska du veta.

Sen om du skulle komma imorgon så gör det inget, struntar fullständigt i o du är född på årets sista dag eller på nästa års första dag. Bara du är frisk så är jag nöjd.

Jag själv mår bra, börjar känna lite då och då nere vid livmodern. . Bebis håller på att fixar lite innan den ska ut.
Känner även att det börjar göra ont i bäckenet, speciellt på natten när man ska vända på sig.
Trött är jag också ganska mkt nu. Inatt sov jag otroligt länge, kanske inte sov hela tiden men jag låg i sängen från 22:30 till 9:30, men ändå vid kl 13:30 så var jag dödstrött och sov en halvtimme på soffan.

På nyår tänker jag ta det lungt iaf. .ska på middag hos bekanta, sen en tidig hemgång. skönt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror du får en pojke, jag har en känsla som säger de ;)

2012-01-01 @ 15:35:11
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0