Välkommen 2011

Hej!

Mycket har hänt sen sist.
Framförallt mkt jobb, känns det igen kära florister? =P
Mkt förberedelser inför julen osv osv.

Det har även hänt mkt tråkiga saker. .
Jag har förlorat min mormors man som har varit som min morfar några dagar efter jul.
Det tar väldigt mkt på mig. Då man aldrig kommer att förstå att man aldrig kommer att kunna träffa
denna människa igen.
Sen några dagar efter hans bortgång så dör min biologiska morfar. .

Så det var inte ett så bra slut på året och inte en så bra början heller eftersom det blir begravningar.

Men livet går vidare. .

Jag hoppas på ett bättre 2011 istället.
´Har hört att man inte ska älta det som varit utan att se ljust på framtiden.
Det ska jag göra och det tror jag att mina båda morfarar hade velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0