Mirakeldusch?

Usch, idag känns det som att man är lite halvt däckad. .
Höstförkylning på g kanske? plus att man har en liten parasit där inne som tar allt bra som kroppen
har att erbjuda =p

Varför mår man alltid bättre efter en dusch?
Nog för att man blir ren, men insidan blir ju inte ren av en dusch =p
Aja, bra det iaf. Aldrig kul att vara hängig.

Idag är det min lediga dag, men får jobba helgen istället.
Så vad ska jag hitta på idag då?
Jo, jag tänkte försöka att få undan lite grejer här hemma. Ta mig en runda på stan bara för att titta lite.
Sen försöka att komma på något gott att äta till ikväll. Några förslag? =)


Ska börja med mina sysslor nu.
Ha en bra dag och en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0