1 månad

Idag fyller William 1 månad! Tiden går fort =)
Tur för mamma och pappa att det är fettisdagen idag också. Då får man en semla att fira med! yay! =)

Idag har vi varit på en långpromenad i det fina vädret, man får ju vårkänslor!
Skönt att snön börjar att smälta bort. Det är jobbigt att dra vagnen i massa snö, speciellt när den är lite så där halvblöt. Nu är det iofs stora vattenpölar istället, men dom är lättare att ta sig igenom =P
Så på vägen hem från promenaden så köpte jag semlor som ska ätas senare ikväll när Fredrik kommer hem. Gott!
Sen ska jag nog göra som det är meningen efter fettisdagen, fasta! Eller iaf fasta från onyttigheter. .

Igår var vi på jobbet och hälsade på. Hindrade tjejerna att göra sitt jobb eftersom William var så oemotståndlig :)
Även denna dagen var det fantastiskt väder så jag passade på att köpa lite vårlökar, man kan inte annat än att låta bli! Hoppas på att det blir vår snart så att jag kan sätta ut lite lökar på balkongen. Även möblerna också, så vi kan sitta där och njuta av solen :)



Igår hade William besök här hemma av Nellie. Som har blivit så stor! Redan 5 månader. Dom kommer att få leka massor sen, just nu är inte William så rolig tror jag =P
Nellie är dotter till en av Fredriks kompisar. Såå söt!


Nu ska jag nog sätta igång med lite mat. . Passa på när han ligger och sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0