Fredag den 13:e?

Idag provar jag med att tvätta. .får se om det sätter igång något.
Sen tänkte jag gå en promenad efter tvättningen.
Önskar att man fick gå och bli igångsatt när man ville. För jag vill det nu!
Även fast jag vet att det är bäst att få igång det naturligt, men jag är nyfiken! =)
Dessutom lite rastlös över att vara hemma. Jag förstår inte hur man klarar av att vara hemmafru!
Jag menar man kan ju inte städa heela tiden, i så fall ska man ha ett sjukt stort hus att när man är klar med huset så är det dags att börja städa i västra flygeln igen. .
Å andra sidan, har man råd med ett sånt stort hus har man förmodligen en betjänt, en städerska, en poolskötare, en nanny, en hundrastare, en trädgårdsmästare osv osv. Då har man ändå inga sysslor att göra!

Tur att man får ha nöjet i att tvätta sina egna kläder och diska sin egna disk. .Då har man iaf något att göra medan man väntar. .

Undrar om bebis vill komma ut på datumet som mamma har gissat på, har nämligen gissat på fredagen den 13:e. Bara för att =P
Pappas datum har redan passerat, 7:e januari. .
Nog för att det är bra att du gör som mamma säger i så fall, men varför valde mamma ett datum så att hon måste gå och vänta? Väldigt dumt gjort.

Tänkte slippa gå ännu en gång till barnmorskan imorgon. Hon hade egentligen ingen tid för mig men skapade en precis innan hemgång bara för att. Men hon ville inte heller att jag skulle behöva komma dit igen.

Aja, nu är det dags att gå ner till tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0