ses senast 21/1

Då vet jag iaf att den 21 januari är sista dagen som gravid.
Om bebis inte kommer ut senare eller om jag får tid för igångsättning tidigare.
Jag ringde till södersjukhuset idag som man ska göra när man är i V.41+2.
Dom bokade in en tid till mig imorgon då dom ska göra en undersökning på hur pass mogen man är.
Kolla att allt är ok osv. Sen bokar dom in en tid när man är närmare V.42.
Så vi får se om bebis vill komma ut innan eller inte. . Men som vanligt så intalar jag mig själv att jag kommer
att bli igångsatt. För annars blir det bara för jobbigt. .

Nu har jag gått och väntat ganska många dagar från bf datumet, 10 dagar idag. Så det börjar bli jobbigt.
Inte för att det är speciellt tungt att bära utan mer för att jag är så förväntansfull. Jag vill gosa med min lilla fis =)

Men på något vis så går dagarna här hemma ändå.  Även fast man inte gör så mkt. .
Vilket är tur de!

Skulle vilja vara lika hurtig som vissa andra är. Men jag antar att inte alla kan vara likadana =)
Gör bara det som måste göras sen anstränger jag mig inte så mkt mer än så.

Snart ska jag göra middag. Känner mig som en hemmafru ibland när jag står där med maten klar när min man kommer hem =P Men det är guld värt att få äta tillsammans och att få äta på normal middagstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0