Vad ska man säga . .

Suck. .
Jag vet att det börjar bli tjatigt. .
Men nu börjar jag bli riktigt otålig.
Varför ska den envisas med att vara därinne ?
Idag är det BF+6 dagar, jag som gick och oroade mig för att den skulle komma innan nyår.
Men det var ju helt i onödan visade det sig.

Jag har svårt att sova på natten nu också, vaknar och kollar på klockan hela tiden. Samt att det tar en evighet innan jag somnar. Annars så brukar jag somna på 5 minuter.
Kan det vara för att man längtar? liksom vaknar och hoppas att man ska känna värkar eller att vattnet ska ha gått.

Men jag antar att det kommer att dröja tills man blir igångsatt. . Om inget har hänt på måndag så ska jag ringa till förlossningen och boka tid för igångsättning. Vilket jag inte hoppas att jag behöver.

Sen hjälper det inte att man får höra och se på facebook att alla andra får barn.
Usch vad negativt allting blev, men jag antar att det är så jag känner för stunden. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0