BVC och MVC

Idag har varit en heldag ute på äventyr. . eller äventyr och äventyr, vi har varit på först
BVC och sen på MVC.

På BVC var det 6 veckors kontroll av läkare, som kollade hjärtat, lungorna, ögonen, benen osv. Samt vägde och mätte honom. Nu väger han 5180g och är 60,5 cm lång. Stora killen! :)

Sen var det dags för mamma att göra ett återbesök på MVC eftersom det har gått ca 6 veckor. Där kollade hon blodvärdet och frågade hur jag mådde och om jag hade några frågor. Hon kollade också såklart på William också :) Måste ju se vad det var för liten filur som låg där i magen.

Eftersom jag gick på MVC som ligger nära min arbetsplats så hälsade jag såklart på mina kära kollegor också. Där finns det 2 st bebismagar :) En som ska komma i juni och en som ska komma i augusti :) Nästan så att man blir sugen att blir gravid igen =P Nog för att jag vill ha flera barn men kanske inte riktigt så tidigt. Har ju en bebis redan.

Har nyss ätit middag. Gjorde en vegetarisk lasagne idag. Vi är nämligen duktiga på att skriva matlista varje vecka och handla en gång i veckan. Så skönt att veta vad man ska äta. Då brukar vi också se till att det blir varierade maträtter. Alltså kött, fisk, fågel och vegetarisk. Mycket stolt över oss :) :P

Nu är det någon som har vaknat :) Dags för honom att käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0