Stora pojken! :)

William älskar att sova i sin vagn ute på balkongen :)
Han har sovit där i 2 timmar nu + att han sov hela promenaden före det :)
Idag är det 2 månaders dagen, tjoho! Usch vad det går fort!
Såg en liten nykläckt bebis i vagn tidigare idag, tänk att min bebis har varit så liten!
Då kan jag tänka mig hur ni som har ännu äldre barn känner er när ni ser en bebis.

Blir dock ingen tårta för det, måste bli av med mammakilona! =P
Är lite jobigt tycker jag när man är hemma så mkt, blir lätt fika hit och fika dit.
Men nu måste det bli stopp med det! Så det så.

Lämnade in vinstlotter på Ica idag och tog nya lotter, nu har jag vunnit 75 kr igen :) Hoppas att de lotterna som jag byter in dessa mot är riktiga vinstlotter så att vi kan köpa vårat drömhus :) Men det är väl inte att tänka på! he he
Måste dock vara en vinst på ca 5-6 miljoner om vi ska kunna köpa hus här i sthlm. Tyvärr. .

Någon som vill köpa en bärsele? Säljer en av mina, har två!  
http://www.tradera.com/barsele-infantino-auktion_302591_152224980



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0