Fredag 9/3

Äntligen fredag! :)

Börjar att kännas som att man har jobbat en hel vecka. På sätt och vis har jag ju det.
Jag får ju jobba med världens sötaste kille varje dag :) Men det är faktiskt skönt på helgerna när man kan få lite hjälp med matning på natten.

Igår så åt han mat vid 20 tiden. .Så jag trodde att jag skulle behöva mata igen vid 23 tiden. Men så somnade lillkillen och sov till 23:30 ungefär, då går mamma upp och gör mat men när hon kommer in till sovrummet igen och ska mata så har han somnat igen. Då sov han ändå till kl 04 :) Väldigt skönt säger mamma :)
Ändå verkade han inte vara jättehungrig. Hoppas att sovandet håller i sig iaf :)

Synd att vädret inte är det bästa idag, men vi ska gå ut och ta en promenad snart iaf såklart.
Promenad blir det varje dag.

Sitter och kollar på Hemnet.se och drömmer mig bort. Bara man hade en sisådär 10 miljoner på banken. . eller iaf 2 så att man kan betala handpenningen, suck.
Ja, i sthlm kostar en schysst villa inte allt för långt bort från stan ca 5 miljoner och uppåt.
Känner att man inte kan bo allt för länge i denna tvåa. När han börjar springa runt så blir det trångt.
Men år tänka på vad en tant i tvättstugan berättade, att när hon var ung så bodde hon minsann med sin man och 3 barn i en tvåa. Om det funkade så funkar det nog ett tag till med ett barn i en tvåa =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0