Fredag den fjärde maj

Skönt att det är fredag! Tycker att det känns som det har varit en lång vecka. Men det har ju inte varit det eftersom Fredrik har varit hemma måndag och tisdag, kontorsmänniskor och deras röda dagar ni vet :p

Han är så rolig min son, jag tror att han ligger och sover men när jag kommer in så ligger han och leker med ett mjukisdjur :) sötisen!
Han börjar bli så stor!, jag vet att jag säger det hela tiden men det är ju så :) man märker att han växer när man måste byta till större storlek på blöjorna, he he :p
När man har bytt till de större blöjorna så är dom så där stora som den första blöjan som dom fick på bb :) det kanske låter konstigt men det är lite mysigt på något vis :)

Nu ska jag och William åka iväg en stund.
Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja förstår att det är jobbigt!
men när man är van att ha en kille som sover hela nätter så blir man bortskämd. då tycker man inte att 20 - 06 är något att hurra för längre :p skulle gärna se att han sover 20 - 07 alltid, som han gjorde igår. vilken skillnad det var för mig! kände mig utvilad så fort jag slog upp ögonen

2012-10-16 @ 15:14:38
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh sötgrodan! :)

sv; haha ja om det gick skulle de nog gärna bo i teven :)

2012-11-11 @ 08:46:11
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0